For Fresh


For Fresh este un brand local din Timișoara, ce se ocupă cu distribuirea de fructe și legume proaspete atât către persoane fizice, cât și către alte business-uri din domeniul HoReCa. În momentul în care am început să colaborăm cu echipa For Fresh, brandul avea prezență în mediul online, dispunând de un site web, un profil de Facebook și un profil de Instagram.

  
Problemele cu care se confrunta brandul For Fresh inițial:
  • site-ul web întâmpina frecvent probleme de funcționare, blocându-se și oferind o experiență nesatisfăcătoare utilizatorilor
  • pe Facebook începuse să se formeze o comunitate, însă nu exista nici o strategie de brand
  • profilul de Instagram fusese creat doar pentru că exista convingerea că este necesar să ai prezență pe această rețea socială, însă nu reușea să ajungă la publicul țintă sau să urmeze o linie corelată cu strategia de marketing generală a brandului
 
 

Propunerea noastră:

  • un refresh total site-ului web care să permită utilizatorilor o experiență extraordinară
  • inițierea unui program de fidelitate pentru utilizatorii ce aleg să își creeze un cont pe site
  • implementarea conceptului de ”Produsele săptămânii” pentru a atrage acea categorie de clienți ce sunt înclinați spre achiziții atunci când consideră că beneficiază de o ofertă mai bună
  • inițierea unui blog culinar care să ofere inspirație utilizatorilor, dar să atragă și trafic organic
  • implementarea unei strategii de marketing pe Facebook și Instagram care să asigure un minim de 3 postări pe săptămână
  • corelarea strategiei de marketing cu tipul de produse disponibile în funcție de sezon
  • accentuarea colaborărilor cu producătorii locali prin promovarea acestora pe pagina de Facebook For Fresh
  • testarea pieței pentru produse noi
Ceea ce am vizat pentru For Fresh a fost crearea de conținut adecvat care să contribuie la construirea unei prezențe digitale constante și atractive pentru utilizator, dar și stabilirea unei relații deschise cu membri comunității, ce încurajează comunicarea.

Adiacent, am implementat diverse campanii punctuale de brand awareness, ce s-au materializat în concursuri pe pagina de Facebook sau pe site. Acestea au atras noi membri în comunitate și o mulțime de reacții pozitive din partea membrilor existenți (comentarii și share-uri). Tot pentru brand awareness desfășurăm campanii cu influenceri locali.

Un alt aspect pe care ne-am concentrat a constat în sublinierea valorilor brandului în social media. For Fresh mizează pe prospețimea produselor, colaborarea cu producători locali, menținerea comunicării cu membri comunității, viteza de livrare, atenția pentru regulile de siguranță actuale. Fiecare dintre postările din social media a subliniat cel puțin una dintre aceste valori.

VREI SĂ DESCOPERI CE PUTEM FACE ȘI PENTRU AFACEREA TA?

Hai să discutăm despre asta