Studiu de caz - un site nou, conversii mai bune - SweetLime
WEB DESIGN, UX/UI

UN SITE NOU PENTRU MAI MULTE CONVERSII

Artisans d'Amour avea nevoie de o abordare user friendly, presărată cu elemente care să îmbunătățească conversia. Noul design și tehnologia implicată au permis extinderea bazei de clienți și o valoare per comandă mai mare.
DESPRE CLIENT

Găsindu-și inspirația într-o vastă mulțime de femei minunate, fascinante și puternice, compania Artisans d’Amour a fost creată pentru a oferi clienților săi produse cochete la prețuri accesibile și pentru a transforma fanteziile în dulce realitate.
Pentru că nu sunt doar un alt magazin de lenjerie, combină detaliile delicate ale desuurilor cu accesorii sofisticate și cosmetice romantice. Misiunea Artisans d'Amour este să ajute la reaprinderea pasiunii și la crearea momentelor de plăcere de neuitat.

Obiective


Artisans d’Amour este un boutique unic în România datorită profilului său. Într-un cadru elegant și rafinat, femeile și bărbații sunt invitați să descopere o lume a jucăriilor și cosmeticelor erotice.
Dacă acest tip de business este primit cu entuziasm de către clienții ce trec pragul magazinului din Timișoara, nu se putea spune același lucru despre clienții din mediul online.
În momentul în care am început să lucrăm cu brandul Artisans d’Amour, exista o discrepanță între experiența oferită în magazin și cea din mediul online. Astfel, scopul colaborării a fost acela de a transforma site-ul Artisans d’Amour pentru a corespunde cu imaginea brandului, a crește comunitatea din jurul brandului și a crește numărul vânzărilor în mediul online.

Strategie


În urma sesiunii de brainstorming am ajuns la concluzia că Artisans d’Amour are nevoie de un site clean, ușor de accesat și de navigat, în limba română, în care fiecare categorie este atent stabilită și construită. Deoarece pentru un magazin online traficul vine în cea mai mare parte din social media, am mers pe calitate a imaginii și legături atent gândite în interiorul site-ului. În plus, ca urmare a analizei funnel-urilor, am îmbunătățit experiența utilizatorului și am simplificat procesul de achiziție.

Pentru a promova în rândul comunității existente noul site, am organizat un eveniment de lansare la care au participat clienți și colaboratori ai brandului. În același timp, pe site-ul propriu-zis am instalat un pop-up care să încurajeze vizitatorii să se înscrie în baza de date a brandului. Adițional, am pus la punct un sistem de newsletter prin care comunitatea să fie informată și fidelizată.

Site-ul a fost indexat SEO, aspect esențial pentru un magazin online cu profil erotic, iar pentru un ranking ridicat în google, am adăugat și o secțiune de blog, actualizată periodic.

Rezultate


Baza de date a crescut semnificativ în urma modificării site-ului, la fel ca și numărul clienților activi și a vânzărilor. În termen de un an, vânzările online s-au dublat, iar brandul s-a transformat cu succes dintr-un brand local, într-unul național.

CE SPUNE CLIENTUL

Google Rating
5.0