Blog

1 februarie 2021

Search engine optimization (SEO)

Cu siguranță ai auzit de nenumărate ori despre SEO, dar niciodată nu ai înețels exact ce înseamnă acest acronim. SEO vine de la search engine optimization. Acesta se referă la contribuția ta, în calitate de creator de conținut, pentru a ajuta motoarele de căutare să poziționeze […]
30 ianuarie 2021

Tot ce trebuie să știi înainte să participi la un târg de specialitate

Înainte de a te lăsa influențat negativ de titluri de articole precum “Participarea la târguri ca expozant nu mai e rentabilă” sau “Târgurile nu mai sunt bune de nimic de când există social media”, etc, caută informații din surse de încredere despre târgurile din domeniul tău […]
18 ianuarie 2021

Copywriting

Probabil că te întrebi cât de important este conținutul pentru afacerea ta. Foarte important îți vom spune noi. Indiferent despre ce tip de conținut este vorba, acesta este crucial pentru comunicarea cu clienții. Vom aborda în acest articol conținutul scris. Indiferent dacă vrei să produci fotografii, […]
10 ianuarie 2021

Cum identifici canale de comunicare potrivite afacerii tale

Când ne gândim la canalele de comunicare potrivite unui brand, nu trebuie să omitem întreg procesul comunicării. Acesta pleacă de la un receptor, care emite un mesaj printr-un mijloc de comunicare către un receptor și produce un efect. Oricine ar fi emițătorul și orice mesaj ar transmite, acestea va folosi întotdeauna un […]
15 decembrie 2020

Social Media

Social Media reprezintă un grup de instrumente care facilitează comunicarea interumană. Acestea sunt folosite de businessuri mici și mari pentru a atrage publicul țintă, pentru a ajunge la clienții lor și pentru a identifica alți potențiali clienți. Este foarte important pentru o afacere să fie prezentă […]
20 martie 2020

Digitalizarea – un pas vital pentru afacerile viitorului

În anii ’90, odată cu inovațiile din domeniul tehnologiei, companiile au început să investească tot mai mult în digitalizare. Atunci digitalizarea însemna un site web, diverse echipamente și programe. La distanță de 3 decenii, digitalizarea a căpătat noi înțelesuri, iar companiile care nu pot ține pasul […]
11 aprilie 2019

Email Marketing

Email marketing este o modalitate directă de a ajunge la potențialii clienți și de a-i converti în clienți actuali. Deși s-a speculat că emailul ar dispărea, peste 89,7% dintre români cu vârsta între 16 și 74 de ani au utilizat internetul cel puțin o dată în […]