Blog

11 aprilie, 2019

Email Marketing

Email marketing este o modalitate directă de a ajunge la potențialii clienți și de a-i converti în clienți actuali. Deși s-a speculat că emailul ar dispărea, peste 89,7% dintre români cu vârsta între 16 și 74 de ani au utilizat internetul cel puțin o dată în […]
5 aprilie, 2019

Cum identifici audiența potrivită afacerii tale

Am discutat deja despre cum stabilești obiectivele pe care vrei să le atingi și despre cum construiești o strategie. A venit momentul să descoperim cum să identifici audiența potrivită afacerii tale. Orice conținut creezi, nu contează care este mesajul tău, important este că mereu va exista […]
27 martie, 2019

Cum să îți construiești o strategie de comunicare eficientă

Trăim în era comunicării. Prin câteva click-uri poți ajunge la clienții tăi și poți comunica în timp real cu ei. Cu toate aceste, atunci când te gândești să îți promovezi afacerea ai nevoie de o strategie prin care să atinge obiectivele pe care ți le-ai propus. […]
22 martie, 2019

Facebook Ads și câteva elemente esențiale pentru campanii cu investiție minimă și rezultate maxime

Am pomenit în articolele anterioare de multe ori de Facebook Ads, adică de campanii plătite pe Facebook. Platforma oferă antreprenorilor posibilitatea de a ajunge la un public specific prin campanii ce vor fi taxate prin cost per click. Pentru a minimiza acest cost este necesar să […]
13 martie, 2019

Cum identifici #hashtagurile potrivite afacerii tale

Există nenumărate moduri de a defini brandul tău pe Instagram prin intermediul #hashtagurilor. Acestea te ajută să găsești clienții potriviți și să ajungi la ei cu informații relevante despre afacerea ta. Să găsești #hashtagurile potrivite poate fi o adevărată bătaie de cap întrucât ai nevoie de […]
6 martie, 2019

Elemente cheie ale unui profil business de Facebook și Instagram

Am stabilit deja că orice business care se respectă este prezent online pentru că acolo sunt și clienții. Dar cum trebuie să arate o pagină sau un profil de Facebook ori Instagram pentru a atrage atenția și a crește încrederea clienților? Vom vedea în acest articol […]
27 februarie, 2019

De ce ai nevoie să setezi pentru afacerea ta un obiectiv SMART

Să fii antreprenor în 2019 cu siguranță este o provocare. Poate că ai început activitatea în câmpul muncii fiind angajat, având sarcini bine stabilite, teremene limită de respectat și un șef care te motiva constant. Ei bine, când ești pe cont propriu, când alegi să îți […]