Peste 100 site-uri și bloguri realizate

Intră GRATUIT în Comunitatea Noastră de Antreprenori

Primești imediat șimini-ghidul ”........” +
UN BONUS SPECIAL

Copywriting

Probabil că te întrebi cât de important este conținutul pentru afacerea ta. Foarte important îți vom spune noi. Indiferent despre ce tip de conținut este vorba, acesta este crucial pentru comunicarea cu clienții.

Vom aborda în acest articol conținutul scris. Indiferent dacă vrei să produci fotografii, clipuri sau podcasturi, conținutul scris însoțește toate celălalte forme de conținut.

Probabil că ai auzit deja despre termenii copywriting și content writing. La ce se referă aceștia și cum te pot ajuta pe tine? Te întrebi dacă ai nevoie de așa ceva pentru afacerea ta și care sunt beneficile? Aflăm împreună în cele ce urmează.

Copywriting înseamnă crearea de texte care îndeamnă clientul la o acțiune. Fie că acestea sunt dedicate spoturilor publicitare, direct mailing, landing pages sau infograficelor, scopul acestora este să genereze o acțiune din partea cititorului. Acesta este frapant, convingător și creează un nivel suficient de încredere pentru a conduce la o acțiune pentru că subliniază beneficiile clientului.

”Lasă-ne adresa ta de e-mail și îți vom trimite un e-Book actualizat cu 150 de aplicații utile pentru a-ți crește contul de Instagram”

Mai sus un exemplu de copywriting combinat cu content writing – utilizatorul lasă adresa de e-mail și primește mai mult conținut.

La polul opus, content writingul generează texte cu conținut valoros, informații utile și crește timpul petrecut pe site. Acesta nu transmite intenția de vânzare și este adaptat atât motoarelor de căutare, cât și oamenilor. Prin aceste texte, utilizatorul intră în contact cu profesionalismul companiei tale, încrederea lui crește, iar acțiunea de cumpărare nu mai este la distanță de ani lumină.

Copywriting se completează cu content writing. Ești în pană de idei? Scrie-ne la adresa contact@sweetlime.ro și ne lămurim împreună.

Ce oferă un serviciu de copywriting?

Dacă citești acest articol probabil că te întrebi dacă ai nevoie de un astfel de serviciu. Iată câteva situații în care s-ar putea să ai nevoie de specialiști în cuvinte:

  • ai un blog pentru care ai nevoie de conținut
  • reîmprospătarea conținutului de pe site & blog
  • crearea de newslettere pentru e-mail marketing
  • campanii de e-mail marketing
  • articole adaptate SEO & utilizatorului
  • landing pages
  • reclame pentru online și offline
  • scrierea de eBooks

În era internetului, fără copywriting, content writingul este doar o risipă de conținut bun. Fără content writitng, copywritingul sunt doar cuvinte bine alese pune în afara oricărui context.

Ai nevoie de un magician al cuvintelor? Scrie-ne și hai să facem magie.