Elemente cheie ale unui profil business de Facebook și Instagram

De ce ai nevoie să setezi pentru afacerea ta un obiectiv SMART
27 februarie, 2019
Cum identifici #hashtagurile potrivite afacerii tale
13 martie, 2019
Show all

Elemente cheie ale unui profil business de Facebook și Instagram

Am stabilit deja că orice business care se respectă este prezent online pentru că acolo sunt și clienții. Dar cum trebuie să arate o pagină sau un profil de Facebook ori Instagram pentru a atrage atenția și a crește încrederea clienților?

Vom vedea în acest articol ce elemente sunt importante pentru un profil business fie că vorbim despre Facebook sau Instagram, care sunt elementele cheie obligatorii pe care o astfel de pagină trebuie să le conțină și de ce sunt importante acestea.

Pentru crearea unui profil business ai nevoie de un cont personal de Facebook  din care poți să creezi o pagină.

Elemente cheie ale unei pagini de Facebook

Este recomandat ca titlul noii tale pagini să conțină numele afacerii. Acesta trebuie să fie scris corect și, pe cât posibil, este recomandat să creezi un username cât mai aproape de nume.

Spre exemplu, luăm pagina de Facebook Sweetlime. Numele acestia este Sweetlime, iar username-ul este sweetlimeagency.

De asemenea, este foarte important ca oamenii să înțeleagă despre ce este afacerea ta așa că ai nevoie de o scurtă descriere sugestivă activității tale. Gândește-te la un text scurt care să transmită informații relevante și sugestive pentru secțiunea Our Story.  

La fel de importante sunt fotografia de profil și fotografia de cover. Este recomandat ca fotografia de profil să fie schimbată cât de rar cu putință. De asemenea, Facebook îți permite să adaugi ca imagine de profil un clip video.

Și mai interesantă, din punctul nostru de vedere, este secțiunea de cover. Acolo îți poți lăsa creativitatea să zburde. Începând de la o simplă fotografie, continuând cu un carusel de poze și terminând cu un video sugestiv, această secțiune poate fi cheia câștigării unui nou client.

Ești în pană de idei? Scrie-ne la adresa contact@sweetlime.ro și îți putem fi de ajutor.

Facebook oferă posibilitatea paginilor să adauge serviciile pe care le oferă. Acolo poți adăuga numele serviciului, o scurtă descriere, prețul, dacă este sau nu negociabil și timpul de execuție. De asemenea, în această secțiune poți adăuga și o fotografie sugestivă.

Nu în ultimul rând, conținutul este rege. După ce ai stabili o strategie SMART, poți începe implementarea acesteia printr-un plan editorial. Ai nevoie de texte, fotografii și material video pentru a ține publicul aproape, implicat și pentru a comunica eficient mesajul afacerii tale.

Elemente cheie ale unui profil business de Instagram

Instagram, deși o platformă mult mai simplă, oferă de multe ori un impact mult mai mare decât Facebook în ceea ce privește conținutul vizual. Cu toate acestea, sunt și aici câteva elemente esențiale.

După ce ai instalat aplicația pe telefon, îți vei putea crea un cont. La fel ca și la Facebook, vei avea un nume al paginii, un username și o scurtă descriere numită bio.

Așa cum vezi în imaginea de mai jos, numele paginii de Instagram Sweetlime este SweetLime, iar usernameul este sweetlime.ro. Este recomandat ca acestea să fie cât mai apropiate pentru a nu induce în eroare clientul.

Dacă pe Facebook vedeta unui profil este imaginea/clipul de cover, acest rol este jucat pe Instagram de scurta descriere numită Bio. Pe lângă feed-ul propriu-zis cu poze, acest bio este un element esențial care convinge vizitatorul să te urmărească.

Nu în ultimul rând, fiind o platformă dedicată conținutului vizual, ai nevoie de fotografii și materiale video adaptate afacerii tale, dar care să se plieze pe nevoile și dorințele publicului tău. Poate părea complicat, dar nu este chiar așa dacă ai strategie bine pusă la punct, un plan editorial sănătos și oameni pricepuți care să implementeze aceste idei.

Așadar, înainte să încheiem, să recapitulăm câteva idei:

  • nume sugestiv
  • descriere scurtă și sugestivă
  • conținut autentic și relevant

Dacă ți se pare complicat, nu ezita să ne cauți pe Facebook și să povestim mai multe. Noi te ajutăm cu strategia și implementarea, iar tu ai timp să dezvolți planul de afacere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *